środa, 14 sierpnia 2013

Po testach czas na zmiany..


  Po próbach na torze, które nie przyniosły oczekiwanego efektu postanowiłem ustalić plan działania. Zostanie rozebrany na części pierwsze silnik, żeby zweryfikować problem. Oprócz tego w planach jest zrobienie polerki skrzyni korbowej, wypełnienia na wał korbowy. Zostanie także wykonany nowy układ wydechowy z nowym dyfuzorem strojonym na 6950 rpm oraz nowy kruciec ssący pod gaźnik BVF fi:30mm oraz kilka innych modyfikacji takich jak np. ponowna zmiana przełożenia, które jest jeszcze zbyt długie.






2 komentarze:

  1. Przed rozbiórką silnika koniecznie sprawdź dolot a na pewno zmień dyszę na mniej więcej oryginalną, dodatkowo można wykonać testy bez membrany, może się okazać że jest ona za mała. Jednak z Twoich opisów wygląda że dysza jest ewidentnie za duża lub są jakieś problemy ze składem mieszanki. Radze wymienić dyszę i po rozgrzaniu silnika sprawdzić kolor świecy, to metoda najprostrza i skuteczna: biała świeca - za ubogo, czarna = za bogato, brąz - ok.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak cos rusza czy projekt upadł ?

    OdpowiedzUsuń