tag:blogger.com,1999:blog-923374491044739607.post4261578025466453943..comments2024-01-11T12:06:56.907+01:00Comments on WSK 175 Enduro project: Po testach czas na zmiany..Jakub Luzarahttp://www.blogger.com/profile/13717458829536585235noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-923374491044739607.post-52967293942683522622014-01-10T19:06:39.396+01:002014-01-10T19:06:39.396+01:00i jak cos rusza czy projekt upadł ?
i jak cos rusza czy projekt upadł ?<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16372616965084260181noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-923374491044739607.post-48396051542293076912013-08-31T18:28:34.610+02:002013-08-31T18:28:34.610+02:00Przed rozbiórką silnika koniecznie sprawdź dolot a...Przed rozbiórką silnika koniecznie sprawdź dolot a na pewno zmień dyszę na mniej więcej oryginalną, dodatkowo można wykonać testy bez membrany, może się okazać że jest ona za mała. Jednak z Twoich opisów wygląda że dysza jest ewidentnie za duża lub są jakieś problemy ze składem mieszanki. Radze wymienić dyszę i po rozgrzaniu silnika sprawdzić kolor świecy, to metoda najprostrza i skuteczna: biała świeca - za ubogo, czarna = za bogato, brąz - ok.<br />Pozdrawiam.keisyrhttps://www.blogger.com/profile/02011811981438798614noreply@blogger.com