sobota, 25 września 2010

Aktualności z życia projektu..

  W zeszłym tygodniu po otrzymaniu oczekiwanego wynagrodzenia zostały zamówione takie rzeczy jak nowy gaźnik z Jawy 350 TS oraz nowa cewka butelkowa 12V do instalacji. Jednakże nie mogłem odmówić sobie okazji jaka się nadarzyła. Udało mi się kupić takie rzeczy jak :
  -nowy wał korbowy ZMD
  -nowy cylinder ZMD
  -nowy kosz sprzęgłowy ZMD
  -nowy łańcuszek sprzęgłowy
  -nowe tłoki WSK Gorzyce ( różne wymiary )
  -silnik WSK 175 model silnika 060 ( do remontu )
  -oraz wiele drobniejszych części takich jak stacyjki, linki, tarcze sprzęgła itp









Kolejne grubo ponad pięćset złotych po stronie wydatków.. lecz biorąc fakt że wszystkie części wymienione w pauzach pochodzą ze starych zapasów ZMD a nie są obecną produkcją ( której jakość daje wiele do myślenia ) zakupy cieszą jeszcze bardziej.

Co do prac przy motocyklu.. W niedługim czasie będzie odbywało się kompletowanie silnika ( zostało jeszcze rozwiercić nowe tulejki w karterach ) Silnik nie będzie miał regenerowanego starego wału, zostanie założony nowy, kupiony w zeszłym tygodniu ( stary zostanie zregenerowany i posłuży w drugim silniku ). Po przyjściu paczki z gaźnikiem w poniedziałek zabieram się za projektowanie nowego króćca ssącego pod zawór membranowy, oraz montaż nowej cewki. Zostało również jeszcze trochę do wymiany takich jak półksiężyc startera czy zębatka duża na koszu sprzęgłowym. Co do drugiego to problem załatwia zamontowanie nowego kosza..

2 komentarze:

  1. Ja także prowadzę warsztat samochodowy i wiem ile jest czasami z tym zamieszkania. Jako, że używa się dość sporo różnych urządzeń to po pewnym czasie zacząłem szukać innego dostawcy prądu. Trafiłem na https://poprostuenergia.pl/prad-dla-firmy/ i jestem zdania, że to był na pewno najlepszy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio potrzebowałem profesjonalnej pomocy przy instalacji nowego oświetlenia w moim biurze. Po przeglądzie różnych opcji, wybrałem https://pj-elektryk.pl/ i byłem pod wrażeniem jakości ich pracy. Ekipa była punktualna, efektywna i bardzo dokładna. Wykazali się również dużą wiedzą, doradzając mi w kwestiach technicznych, co było dla mnie ogromną pomocą. Ich profesjonalne podejście i wysoka jakość wykonania sprawiają, że z pewnością skorzystam z ich usług w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń