czwartek, 25 kwietnia 2013

To już 5 lat powstaje moja WSK..


 Ostatnio postanowiłem zrobić małe podsumowanie prac związanych z moim projektem. Dotarło do mnie że  to już 5 lat minęło od momentu, w którym kupiłem ramę nieznanej wtedy mi marki i rozpocząłem jej modyfikacje. Wtedy chodziłem jeszcze do gimnazium i nie zdawałem sobie do końca sprawy jak daleko to wszystko zajdzie. To jeszcze nie koniec prac związanych z projektem ale pozwolę sobie podsumować ogólnie dotychczasowe prace:
 2008r
- zakup ramy Ducati Penta Moto Dakarino 50
- rama została dostosowana do silnika w2 175cc
- naprawiony został wahacz ( złamany i pogięty ) 
- kupione koła z obręczami DID JAPAN ( Honda XL, MTX ) 
- kupione zawieszenie z Yamaha DT 80 LC ( hamulec bębnowy)
- obliczenie oraz wykonanie 1'go dyfuzora
2009r
- kapitalny remont silnika oraz krućca pod gaźnik BING LINK , LINK
- wykonanie instalacji elektrycznej pod zapłon bateryjny
2010r
- obliczenie oraz wykonanie docelowego dyfuzora LINK
- wykonanie hydraulicznego siłownika sprzęgła LINK
2011r
- wykonanie form docelowej wersji laminatu
- zmiana instalacji elektrycznej ( zapłon na krótko )... LINK
- zakup emblematów z WSK Sport
- kupione handbary Polisport
- pierwsze odpalenie LINK
2012r
- kompletowanie układu napędowego 
- dopasowanie wszystkich elementów przed malowaniem 
- wykonanie docelowego krućca z zaworem membranowym pod gaźnik Jikov LINK
- pierwsze testy motocykla LINK
- przygotowanie elementów do malowania proszkowego LINK
2013r
- ocynkowanie elementów LINK
- malowanie proszkowe LINK
- kompletna instalacja 
- kompletny układ napędowy 
- zmiana zawieszenia przedniego wraz z kołem ( hamulec tarczowy ) LINK
- przygotowywanie motocykla do sezonu 2013... 

  Do dalszej pracy motywuje mnie świadomość, że to już bardzo długo czasu spędzonego w garażu wiele wyrzeczeń oraz pieniędzy oraz najważniejsze czyli ludzie którzy wspierają uznaniem, poradami i dobrym słowem. Z góry chciałbym podziękować tym osobom, które w sposób bezpośredni lub pośredni przyczyniają się do ukończenia projektu. Mi samemu pozostaje życzyć sobie dalszej wytrwałości i zapału do ukończenia wieloletniej pracy... ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz