niedziela, 29 sierpnia 2010

Zmiana układu zasilania..

W celu zwiększenia sprawności silnika ( oraz lekkiemu wzrostowi mocy)  został zmodernizowany układ zasilania paliwem. Na pierwszy rzut oka można zauważyć zmieniony gaźnik. Do pierwszych prób uruchamiania silnika W2 został użyty gaźnik z motocykla MZ ETZ 250 . Widać również zmieniony kolektor dolotowy. Został w nim zamontowany jednostronny zawór membranowy. Ma on na celu niwelowania zawirowań powietrza w gaźniku ( cofaniu mieszanki w gaźnik ). W rezultacie więcej mieszanki pozostaje w skrzyni korbowej silnika co zwiększa ilość mieszanki spalonej podczas pracy.

Filmik z pierwszych testów:



Ostatecznie w wersji finalnej zostanie wykonany inny kolektor (umówmy się.. , bo wiele osób na forach komentowało że jest on zrobiony ordynarnie, więc mowie był on tylko i wyłącznie do testów ) , ale pod tą samą membranę. Zostanie zmieniony gaźnik z "bing'a" na najprawdopodobniej  Jawe TS 350 również z centralną komorą pływakową, no i oczywiście jakiś porządny filtr do tego.


Fotki:
 *Kolektor i obecny gaźnik

*Obecnie zamontowana membrana
*Docelowy gaźnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz