W celu zwiększenia sprawności silnika ( oraz lekkiemu wzrostowi mocy) został zmodernizowany układ zasilania paliwem. Na pierwszy rzut oka można zauważyć zmieniony gaźnik. Do pierwszych prób uruchamiania silnika W2 został użyty gaźnik z motocykla MZ ETZ 250 . Widać również zmieniony kolektor dolotowy. Został w nim zamontowany jednostronny zawór membranowy. Ma on na celu niwelowania zawirowań powietrza w gaźniku ( cofaniu mieszanki w gaźnik ). W rezultacie więcej mieszanki pozostaje w skrzyni korbowej silnika co zwiększa ilość mieszanki spalonej podczas pracy.
Filmik z pierwszych testów:
Ostatecznie w wersji finalnej zostanie wykonany inny kolektor (umówmy się.. , bo wiele osób na forach komentowało że jest on zrobiony ordynarnie, więc mowie był on tylko i wyłącznie do testów ) , ale pod tą samą membranę. Zostanie zmieniony gaźnik z "bing'a" na najprawdopodobniej Jawe TS 350 również z centralną komorą pływakową, no i oczywiście jakiś porządny filtr do tego.
Fotki:
*Kolektor i obecny gaźnik
*Obecnie zamontowana membrana
*Docelowy gaźnik
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz