poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Zawody Motocross - 26.08.2012 tor Myślenice !

  W zeszłą niedziele odbyły się zawody Motocross na torze w Myślenicach. W porównaniu do poprzednich zawodów frekwencja była o wiele lepsza a zawodnicy jak to widać na filmie prezentowali swoje niemałe umiejętności. Nie pozostaje nic innego jak z niecierpliwością czekać na kolejną edycje zawodów :) 

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

A więc tak prawdopodobnie będzie wyglądała..

  Projekt malowania zrobiony na szybko w PhotoShop'ie.. Brakuje aluminiowych emblematów WSK na owiewkach baku. Kolorystyka dość uboga bez zbędnych wzorów, rażących kolorów itp, po prostu trzy kolory..  Biała rama i błotniki, owiewki w kolorze KHAKI i sprężyna centralnego amortyzatora w kolorze pomarańczowym . Starałem sie nie wzorować na obecnych motocyklach. W końcowym efekcie wyszło mi połączenie enduro z pojazdem militarnym :) Jak dla mnie bomba !!  W tym tygodniu rama i pozostałe elementy metalowe do wyczyszczenia zostaną wypiaskowane. O tym co dalej w kolejnych postach..
Podziel się opinią do koncepcji kolorystki motocykla ! Zagłosuj w sondzie, lub podziel się własnym zdaniem w komentarzu pod postem ! Pozdrawiam

piątek, 6 lipca 2012

Wyniki sondy - " Jak oceniasz bloga ?!"

Zaledwie 16 osób oddało głos w sondzie, oto wyniki :

Dobrze że istnieje, bardzo sie nim interesuje
  12 (75%)
 
Nawet ciekawy, lecz mało mnie interesuje
  1 (6%)
 
Średnio mi się podoba
  0 (0%)
Beznadziejny, nie podoba mi się
  3 (18%)
 

piątek, 22 czerwca 2012

Czerwiec 2012, przemyślenia..

  Z niecierpliwością czekam na wakacje, ponieważ brak funduszy na dalsze prace zahamował postępy przy motocyklu. Obecnie przygotowuje ramę do wypiaskowania ( spawanie mocowań układu wydechowego, dorabianie z pasa gumowego chlapacza nad tylnym kołem ). Tak jak to mówiłem wcześniej całość zostanie wypiaskowana oraz zawieziona do malowania proszkowego. Zmieniła się koncepcja co do ostatecznej kolorystyki, którą w niedługim czasie zaprezentuje :) Pozdrawiam

sobota, 5 maja 2012

Zwiększenie mocy = osłabienie elementów odpowiedzialnych za jej przeniesienie..

   Dzisiaj odbyły się pierwsze testy na docelowej zębatce tylnej 55 z. Nie trwały one zbyt długo. Silnik bardzo żwawo wkręcał się na obroty nie było już problemu wrzucić trzeci bieg. Niestety sprzęgło powiedziało dziś stanowcze " NIEEE " gdy przy testach mój silnik w WSK zobaczył chwilowo około 9000/10 000 obr/min...... Uszkodzeniu uległ kosz sprzęgłowy a mianowicie zostały zerwane wszystkie nity mocujące zębatkę do kosza. Moim zdaniem było to spowodowane drastycznym wzrostem mocy i wystąpieniem zarazem większego przeciążenia ponieważ cały kompletny kosz wraz z zębatką był nitowany fabrycznie i pochodził ze starych zapasów...

środa, 11 kwietnia 2012

JIKOV 2928 CE Orginal " MADE IN CZECHOSLOVAKIA" - czyli test oryginalnego gaźnika cz.1

  Niedawno udało pożyczyć się mi od znajomego oryginalny gaźnik z Jawy 350 TS. Niebawem pierwszy test na nowym gaźniku i okaże się czy to wina jego chińskiego brata który jest zamontowany obecnie czy też innych czynników, które składają się na brak mocy. Oprócz gaźnika podejrzewam dalej skrócenie płaszcza tłoka od strony okna dolotowego, ale wszystko wyjdzie w praniu gdy wypróbuje nowy gaźnik .
   W przyszłym tygodniu na pewno pojawi się szersza relacja, gdy będzie można powiedzieć coś więcej na temat zmian czy to na dobre czy złe.
  Dane gaźnika JIKOV 2928 CE : 
* średnica gardzieli 28mm
* dysza główna: 92
* dysza układu rozruchowego: 72
* dysza biegu jałowego: 40
* ręczne ssanie

 W przyszłym tygodniu na pewno pojawi się szersza relacja, gdy będzie można powiedzieć coś więcej na temat zmian czy to na dobre czy złe.

niedziela, 4 marca 2012

Jazda próbna dzień drugi..

   Wczoraj odbył się drugi dzień jazdy próbnej. Wyniki  nie są zadowalające lecz nieco lepsze niż ostatnim razem.
W gaźniku został ustawiony stan paliwa. Silnik równiej pracuje na biegu jałowym lecz podczas jazdy dalej brakuje mu dynamiki podczas przyspieszania aż do tego stopnia że po prostym odcinku drogi brakuje mu mocy żeby rozpędzić się na dwójce, o wrzuceniu trójki nie wspominając..
  Póki co nie zakładałem jeszcze z powrotem membrany ponieważ staram się wykluczać elementy które mogą wpływać na tak znaczne obniżenie mocy silnika choć przypuszczam że wina nie leży w membranie. Ostatnio ktoś napisał mi że to wina dyfuzora ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć, prędzej będzie to jeszcze gaźnik lub to że płaszcz tłoka od strony dolotu został obniżony co zmieniło czasy zapełniania się skrzyni korbowej być może ze złym skutkiem na dynamikę silnika.
Na następny raz postaram się wrzucić filmik z jazdy żeby pokazać w czym problem. Być może ktoś miał podobne objawy po założeniu do WSK gaźnika z 350'tki..

Poniżej zdjęcie stanu paliwa przed regulacją :