Wczoraj do ramy motocykla został zamocowany silnik, w którym już jakiś czas temu został wymieniony tłok na oryginalny ( poprzedni miał skrócony płaszcz od strony dolotu o 3mm) oraz wykonane honowanie cylindra. W silniku nie ma zamocowanego jeszcze krućca membrany oraz gaźnika.
Obecnie kompletuje instalacje elektryczną. Jak do tej pory została podłączona cewka zapłonowa oraz tylna lampa stopu, podłączona do czujnika stopu przy pompie hamulcowej. Obie pompy, zarówno hamulcowa jak i sprzęgłowa zostały wyczyszczone oraz zostały kupione nowe podkładki miedziane końcówek przewodów.. Gdy obydwa układy będą spięte zalane, zostaną świeżym płynem i odpowietrzone. Udało mi się również zamocować siłownik sprzęgłowy oraz dolny ślizg łańcucha przy tylnej zębatce, który pochodzi z motocykla Suzuki RMZ. W dalszym ciągu czekam na przesyłkę : tarcza hamulcowa przednia oraz komplet nowych klocków. Rozwiercane są również półki zawieszenia pod nowe lagi z hamulcem tarczowym.
Obecnie mam kłopot z czujnikiem temp, mianowicie docelowy mechaniczny
czujnik uległ uszkodzeniu przy montażu, które kwalifikuje go do
wyrzucenia ( został przerwany układ między zbiorniczkiem a zegarem ).
Mam pewną koncepcje zastosowania elektrycznego czujnika z Poloneza 1500
oraz wkomponowanie go w obudowę uszkodzonego czujnika mechanicznego.
Całość chcę podświetlić diodą LED aby niepotrzebnie nie obciążać
prądnicy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz